Hasznos tippek

Hogyan kezdjek hozzá?

Ha valakire rábízza a főnöke, hogy vásároljon irodabútorokat a munkatársak részére, gyakran fogalma sincs, hogy milyen szempontok szerint kéne választania, egyáltalán milyen irányban kezdjen el keresgélni.

Hatalmas kínálat van a piacon, az egészen olcsó asztalosmunkáktól kezdve a méregdrága olasz design-csodákig. Szóval, az első dolog, ami alapján „szűkíteni tudjuk a keresést”, az a felhasználható pénzösszeg

Tovább olvasom

Milyen legyen az asztalom?

Az irodák berendezésekor az íróasztal a legelső tétel, amit az ügyfelek kiválaszanak. „Egyenes legyen, vagy, íves, netán L-alakú? Milyen lábszerkezetet válasszak? Hogyan helyezzek el elegendő munkahelyet egy adott térben úgy, hogy az ne legyen túl zsúfolt?”

Ezek általában a leggyakrabban elhangzó kérdések, amikre próbálunk gyakorlatias választ adni…

Tovább olvasom

Tárgyalóasztal - A leggyakoribb hibák

Mik a leggyakoribb hibák, amit elkövetünk a tárgyalóasztal beszerzésekor? Mire figyeljünk, mik a fontos szempontok?

Hogyan lehet praktikusan elhelyezni egy tárgyalóasztalt?

Hogyan oldjuk meg az elektromos csatlakozást és a kábelelvezetést egy nagyméretű tárgyalóasztal esetében?

Tovább olvasom

Mire figyeljek a székeknél?

A legfontosabb tudnivaló székek esetében, hogy megkülönböztetünk SZÉKEKET és széknek látszó tárgyakat. Itt a legfontosabb a minőség, mert a leglényegesebb elemek kívülről láthatatlanok, és aki csak a kinézet alapján dönt, az csúnyán ráfaraghat. A székek olyanok, mint az autók: az számít, ami belül van. Persze nyilván fontos a design és modernitás, de soha ne feledkezzünk el a minőségről, különben egy év múlva egy újabb székbeszerzés közepén találjuk magunkat!

Tovább olvasom

Milyen magas szekrényeket vegyek?

A szekrények elengedhetetlen fontosságúak bármely iroda berendezéséhez, hiszen több-kevesebb irattárolásra mindenütt szükség van. Sokszor tanácstalanok vagyunk, hogy milyen szempontok alapján válasszuk ki a legpraktikusabb típusokat. A túl sok, magas szekrény leszűkíti a teret, ha viszont keveset rendelünk, akkor nem férnek el az irataink. Hogyan oldjuk meg úgy ezt a problémát, hogy esztétikailag és praktikum szempontjából is jól járjunk? Ezekre a bonyolult kérdésekre próbálunk egyszerű válaszokat adni

Tovább olvasom

Hogyan bíráljak el egy ajánlatot?

Általában a cégek 2-4 ajánlatot szoktak bekérni. Nyilván ez függ a project nagyságától, és attól is, hogy mennyire stabil a beszállítójuk. Ha valakinek van egy évek óta jól működő beszállítója, akinek a bútorai eleve meghatározzák az iroda stílusát, akkor nehéz váltani, és sokszor fölösleges is.
Ha viszont egy nagyobb berendezési projectbe kezd bele, esetleg ez egész cég arculata változik, akkor célszerű körbenézni a piacon. A legfontosabb szabály: szakértőkkel kell együtt dolgozni.

Tovább olvasom

 

 

 

Kínálatunk

Íróasztalok

Panellábas íróasztalok
  Fémlábas íróasztalok
  Kiegészítő ívek
  Call center

Tárgyalóasztalok

 

Irodai szekrények

Ajtós szekrények
  Nyitott polcok
  Üvegajtós szekrények
  Tolóajtós szekrények
  Akasztós szekrények
  Fiókos konténerek

Irodai székek

Forgószékek
  Tárgyalószékek
  Vezetői székek
  Fotelek, kanapék

Recepciók

 

Vezetői bútorok

 

Adatkezelési tájékoztató