|
Hogyan kezdjek hozzá?
|
Ha valakire rábízza a főnöke, hogy vásároljon irodabútorokat a munkatársak részére, gyakran fogalma sincs, hogy milyen szempontok szerint kéne választania, egyáltalán milyen irányban kezdjen el keresgélni.
Hatalmas kínálat van a piacon, az egészen olcsó asztalosmunkáktól kezdve a méregdrága olasz design-csodákig. Szóval, az első dolog, ami alapján „szűkíteni tudjuk a keresést”, az a felhasználható pénzösszeg
|
Tovább olvasom |
|
|
Milyen legyen az asztalom?
|
Az irodák berendezésekor az íróasztal a legelső tétel, amit az ügyfelek kiválaszanak. „Egyenes legyen, vagy, íves, netán L-alakú? Milyen lábszerkezetet válasszak? Hogyan helyezzek el elegendő munkahelyet egy adott térben úgy, hogy az ne legyen túl zsúfolt?”
Ezek általában a leggyakrabban elhangzó kérdések, amikre próbálunk gyakorlatias választ adni…
|
Tovább olvasom |
|
|
Tárgyalóasztal - A leggyakoribb hibák
|
Mik a leggyakoribb hibák, amit elkövetünk a tárgyalóasztal beszerzésekor? Mire figyeljünk, mik a fontos szempontok?
Hogyan lehet praktikusan elhelyezni egy tárgyalóasztalt?
Hogyan oldjuk meg az elektromos csatlakozást és a kábelelvezetést egy nagyméretű tárgyalóasztal esetében?
|
Tovább olvasom |
|
|
Mire figyeljek a székeknél?
|
A legfontosabb tudnivaló székek esetében, hogy megkülönböztetünk SZÉKEKET és széknek látszó tárgyakat. Itt a legfontosabb a minőség, mert a leglényegesebb elemek kívülről láthatatlanok, és aki csak a kinézet alapján dönt, az csúnyán ráfaraghat. A székek olyanok, mint az autók: az számít, ami belül van. Persze nyilván fontos a design és modernitás, de soha ne feledkezzünk el a minőségről, különben egy év múlva egy újabb székbeszerzés közepén találjuk magunkat!
|
Tovább olvasom |
|
|
Milyen magas szekrényeket vegyek?
|
A szekrények elengedhetetlen fontosságúak bármely iroda berendezéséhez, hiszen több-kevesebb irattárolásra mindenütt szükség van. Sokszor tanácstalanok vagyunk, hogy milyen szempontok alapján válasszuk ki a legpraktikusabb típusokat. A túl sok, magas szekrény leszűkíti a teret, ha viszont keveset rendelünk, akkor nem férnek el az irataink. Hogyan oldjuk meg úgy ezt a problémát, hogy esztétikailag és praktikum szempontjából is jól járjunk? Ezekre a bonyolult kérdésekre próbálunk egyszerű válaszokat adni
|
Tovább olvasom |
|
|
Hogyan bíráljak el egy ajánlatot?
|
Általában a cégek 2-4 ajánlatot szoktak bekérni. Nyilván ez függ a project nagyságától, és attól is, hogy mennyire stabil a beszállítójuk. Ha valakinek van egy évek óta jól működő beszállítója, akinek a bútorai eleve meghatározzák az iroda stílusát, akkor nehéz váltani, és sokszor fölösleges is. Ha viszont egy nagyobb berendezési projectbe kezd bele, esetleg ez egész cég arculata változik, akkor célszerű körbenézni a piacon. A legfontosabb szabály: szakértőkkel kell együtt dolgozni.
|
Tovább olvasom |
|