Hogyan bíráljak el egy ajánlatot?

Általában a cégek 2-4 ajánlatot szoktak bekérni. Nyilván ez függ a project nagyságától, és attól is, hogy mennyire stabil a beszállítójuk.

 

Ha valakinek van egy évek óta jól működő beszállítója, akinek a bútorai eleve meghatározzák az iroda stílusát, akkor nehéz váltani, és sokszor fölösleges is.


Ha viszont egy nagyobb berendezési projectbe kezd bele, esetleg ez egész cég arculata változik, akkor célszerű körbenézni a piacon. A legfontosabb szabály: szakértőkkel kell együtt dolgozni.

 

Ha dilettáns az értékesítő, nem tud gyorsan és szakszerűen tanácsot adni, habozva lapozgatja a katalógusokat, akkor abból nem sok jó fog kisülni. Lehet, hogy a cég termékei jók, viszont ha az értékesítő nem az Önnek megfelelő darabokat választja ki a palettából, akkor a végeredmény siralmas lesz. Persze vannak olyan ügyfelek, akiknek nagyon határozottak az elképzelései, és pontosan tudják, hogy mit szeretnének, de ez általában a ritkábbik eset.

 

Amit az ügyfelek általában tudnak, az az, hogy hány embert akarnak leültetni. De ez az adat még nagyon kevés egy iroda praktikus berendezéséhez.

 

Ha úgy érzi, segítségre van szüksége a berendezési terv elkészítéséhez, vagy további ötleteket szeretne, kérjen ingyenes helyszíni felmérést, vagy látogasson el bemutatótermünkbe! Szakértő kollégáink ellátják az összes szükséges tanáccsal és segítenek megtervezni irodáját.

 

 

 

Kínálatunk

Íróasztalok

Panellábas íróasztalok
  Fémlábas íróasztalok
  Kiegészítő ívek
  Call center

Tárgyalóasztalok

 

Irodai szekrények

Ajtós szekrények
  Nyitott polcok
  Üvegajtós szekrények
  Tolóajtós szekrények
  Akasztós szekrények
  Fiókos konténerek

Irodai székek

Forgószékek
  Tárgyalószékek
  Vezetői székek
  Fotelek, kanapék

Recepciók

 

Vezetői bútorok

 

Adatkezelési tájékoztató