Általában a cégek 2-4 ajánlatot szoktak bekérni. Nyilván ez függ a project nagyságától, és attól is, hogy mennyire stabil a beszállítójuk.
Ha valakinek van egy évek óta jól működő beszállítója, akinek a bútorai eleve meghatározzák az iroda stílusát, akkor nehéz váltani, és sokszor fölösleges is.
Ha dilettáns az értékesítő, nem tud gyorsan és szakszerűen tanácsot adni, habozva lapozgatja a katalógusokat, akkor abból nem sok jó fog kisülni. Lehet, hogy a cég termékei jók, viszont ha az értékesítő nem az Önnek megfelelő darabokat választja ki a palettából, akkor a végeredmény siralmas lesz. Persze vannak olyan ügyfelek, akiknek nagyon határozottak az elképzelései, és pontosan tudják, hogy mit szeretnének, de ez általában a ritkábbik eset.
Amit az ügyfelek általában tudnak, az az, hogy hány embert akarnak leültetni. De ez az adat még nagyon kevés egy iroda praktikus berendezéséhez.
Ha úgy érzi, segítségre van szüksége a berendezési terv elkészítéséhez, vagy további ötleteket szeretne, kérjen ingyenes helyszíni felmérést, vagy látogasson el bemutatótermünkbe! Szakértő kollégáink ellátják az összes szükséges tanáccsal és segítenek megtervezni irodáját. |
Irodai székek |
Forgószékek |
Tárgyalószékek | |
Vezetői székek | |
Fotelek, kanapék | |
Recepciók |
|
Vezetői bútorok |
|
Adatkezelési tájékoztató |
|