Ha valakire rábízza a főnöke, hogy vásároljon irodabútorokat a munkatársak részére, gyakran fogalma sincs, hogy milyen szempontok szerint kéne választania, egyáltalán milyen irányban kezdjen el keresgélni. Hatalmas kínálat van a piacon, az egészen olcsó asztalosmunkáktól kezdve a méregdrága olasz design-csodákig. Szóval, az első dolog, ami alapján „szűkíteni tudjuk a keresést”, az a felhasználható pénzösszeg. A másik lényeges szempont, hogy milyen tevékenységre fogjuk használni az irodabútorokat. Természetesen adminisztratív munkára, de azon belül mire? Tervezni, vagy számlákat rendezni fogunk az asztalon, avagy szinte semmi papírmunka, csak számítógépes tevékenység? Ez meghatározza az asztalfelület nagyságát. Mennyi dokumentummal dolgozunk, és mennyit kell ebből eltárolni a későbbiekben? Ez megadja, hogy mennyi szekrénnyel számoljunk. Bizalmasak az iratok, azaz zárható szekrényekre van szükségünk, avagy csak egyszerű tárolási funkciót kell ellátniuk? Folyamatos telefonos kapcsolattartást végeznek a kollégák, vagy csak időnként telefonálnak? Ez meghatározza, hogy milyen távolságra helyezzük el egymástól a munkaállomásokat, hiszen ha túl közel vannak, akkor zavarni fogják egymást a telefonos kommunikációban. Mennyi terület áll a rendelkezésünkre, és hány munkatársat kell elhelyeznünk? Ha kisebb a tér, praktikus több munkaállomásos kombinációkat betervezni. Szükség van elkülönített tárgyalóra az irodában, vagy a napi szintű megbeszélések megoldhatók egy nagyobb, tárgyalóívvel ellátott íróasztalnál? Ha úgy érzi, segítségre van szüksége a berendezési terv elkészítéséhez, vagy további ötleteket szeretne, kérjen ingyenes helyszíni felmérést, vagy látogasson el bemutatótermünkbe! Szakértő kollégáink ellátják az összes szükséges tanáccsal és segítenek megtervezni irodáját. |
Irodai székek |
Forgószékek |
Tárgyalószékek | |
Vezetői székek | |
Fotelek, kanapék | |
Recepciók |
|
Vezetői bútorok |
|
Adatkezelési tájékoztató |
|